אודות:

דודו בר אור היא חברת אופנה יוקרתית. היא נוסדה ב-2014 על ידי השחקנית דודו בר אור. 

העסק מתמקד בעיקר בהפצה סיטונאית, ומוכר לקמעונאים יוקרתיים ברחבי העולם כמו נימן מרקוס וסאקס פיפת' אווניו. 


האתגרים:

האתגר המרכזי של החברה היה לעדכן באופן קבוע את האתר שלהם בקצב המהיר של תעשיית האופנה. הם רצו אתר שישקף את המגמות וקווי המוצרים המשתנים כל עונה. המשמעות הייתה שהם היו זקוקים לשליטה מלאה ופשוטה יחסית על האתר והמוצרים כדי לעדכן מוצרים, קולקציות, פריסות, ועוד ברגע האחרון. הם גם ביקשו תפעול עסקי חלק בין החנויות הפיזיות והחנות המקוונת.


הפתרונות:

  • כדי לתת לאתר את ה- Look &Feel הייחודי, התחלנו עם ערכת הנושא District ועשינו קסטומיזציה לעמוד הבית.
  • לכל קולקציה יש "Lookbook" עם בק-אנד שמאפשר לצוות להתאים אישית את התוכן והפריסה של כל אחד מהם.
  • באינסטגרם יש אלמנט שמשולב באופן חלק של "Buy the look".
  • בעמוד המוצר, כאשר וריאנטים אינם זמינים, הם מופיעים כאלמנטים מחוקים כך שהמשתמשים יכולים לראות אותם אבל לא להוסיף אותם לעגלה.
  • באמצעות אפליקציה, אנחנו מסנכרנים מידע על מוצרים, מחירים ומלאי בין החנויות.


תוצאות:

השקת האתר האירופי הייתה הצלחה גדולה מאוד. הוא עדיין בשלב טרום-שיווק אך עושה אלפי אירו מכירות בכל חודש. בנוסף התחלנו לעבוד על אתר לשוק האמריקאי שיושק ב-2021.